معاون سازمان بسیج فرهنگیان كشور گفت: فرهنگیان به دلیل ارتباط مستقیم با بیش از 40 میلیون نفر دانش آموز و اولیای آنها نقش موثری در گسترش تفكر بسیجی ایفا می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سرهنگ حسین سلطانی در همایش مجمع عمومی شورای فرهنگیان بسیج كانون های نواحی و مناطق استان اردبیل در سالن ولایت افزود: بخش اعظم جامعه را اقشار معظم فرهنگیان تشكیل می دهند و آنها هستند كه موجب نضج و گسترش تفكر بسیجی می باشند و باید در تصمیم گیری ها و اثر گذاری در محیط نقش ایفا كنند.

وی بسیج را ثقل اكبر حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است كه نیروی توانمند بسیج حفاظت از اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت را بر عهده دارد.

معاون سازمان بسیج فرهنگیان كشور با اشاره به این كه بیش از 80 درصد مردم به معلمان اعتماد دارند اظهار كرد: فرهنگیان بودند كه رزمندگان دانش آموز را برای دفاع از كیان اسلامی ایران تربیت كرده و خود نیز با پیروی از فرمان حضرت امام خمینی (ره) در كنار آنها در دفاع مقدس حماسه آفرینی كردند.

سرهنگ سلطانی افزود: مجامع و شورای بسیج فرهنگیان حافظ ثقل بسیج امام راحل هستند.

به گفته او ، كشور ما در تمام عرصه و دوران ها نیازمند تفكر بسیجی است ، تمام پیشرفت های علمی و صنعتی با این تفكر به دست آمده و فرهنگیان بسیجی در ایجاد و گسترش فرهنگ بسیجی نقش اساسی و كلیدی دارند.

سرهنگ سلطانی نقش فرهنگیان بسیجی را همانند نقش موذن مسجد دانست و گفت: اگر موذن مسجد را خواب ببرد نماز عده ای قضا می شود و اگر فرهنگیان نیز از نقش موثر خود در تربیت و ایجاد تفكر بسیجی غفلت كنند بخش اعظمی از دانش آموزان و جامعه از وظایف خود غافل خواهند بود.

وی اظهار كرد: تعلیم و تربیت عملی حضرت امام انسان های وارسته برای نظام اسلامی پرورش داد و امام راحل تئوری حاكمیت دینی و ولایت فقیه را در كلاس های درس خود تدوین و تبیین كرد و هنوز هم شاگردان امام هستند كه پای درس امام نشسته بودند دارند مملكت را اداره می كنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.