رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: در جامعه روحانيت مبارز در حال انجام دادن کارهايي هستيم که به موقع خودش مي‌گوييم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آيت‌الله "محمدرضا مهدوي کني" رئيس مجلس خبرگان رهبري در جمع خبرنگاران و در حاشيه افتتاحيه مجتمع فرهنگي _ آموزشي محراب که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: بايد افرادي را کانديداي انتخابات کرد که مردم بپسندند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه توصيه شما به ائمه جماعات چيست؟ گفت: توصيه ما اين است که آقايان همگي همفکر شوند و يک نفر يا دو نفر را که صلاحيت دارند، به مردم معرفي کنند؛ البته بايد معيارها همان‌هايي باشد که مقام معظم رهبري فرمودند.

آيت‌الله مهدوي کني در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه ساز و کار جامعه روحانيت مبارز براي انتخابات آينده چيست؟ اظهار داشت: در جامعه روحانيت مبارز در حال انجام دادن کارهايي هستيم که به موقع خودش مي‌گوييم.

وي در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه با توجه به تاثير جامعه روحانيت مبارز در ارائه برنامه‌هاي خود، آيا اين مسئله به ذهن نمي‌رسد که نقش اين جامعه در انتخابات کمرنگ شده است؟ افزود: نه اينگونه نيست.

خبرنگاري از آيت الله مهدوي کني درباره تفکيک جنسيتي دختران و پسران در دانشگاه‌ها سوال کرد که وي در پاسخ به اين سوال گفت: ما هم از همان ابتدا در دانشگاه امام صادق(ع) دختران و پسران را از هم جدا  کرديم و بنده اعتقادم بر اين است که بايد دختر و پسر جدا شوند و دانشگاه‌هاي ديگر نيز بيخود آنان را مخلوط کرده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جامعه ، روحانیت ، مبارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار