![در برابر استفاده شبانهروزی نوجوانان از موبایل چه کنیم؟](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/11/18/20324023_435.jpg)
یزدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 6/4 درصد از پیامهای مردمی ناحیه 2 انجام شده و 5/5 درصد در دست اقدام است.
وی بیان کرد: جمع آوری و نصب با 3/19 درصد بیشترین سهم پیام را به خود اختصاص داده است و آسیب های اجتماعی با 1/0 درصد کمترین پیام را داشته است.
یزدی اظهار داشت: ترافیک، شستشو، تفکیک و بازیافت، لایروبی، نصب علائم ایمنی، پارک ها و فضای سبز، سد معبر، نظافت، آبگرفتگی و آب افتادگی، زباله و ضایعات، مرمت و ترمیم آسفالت و ساخت و ساز از دیگر پیام های مردمی دریافت شده از سوی سامانه 137 است./ف