به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت اسوه زنان جهان سیمای آذری شبکه بین المللی سحر دست به تولید ویژه برنامه ای با همین موضوع زده است. " خاندان وحی " نام برنامه ای است که محصول این شبکه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " خاندان وحی " ویژه برنامه سیمای آذری به مناسبت سالروز ولادت سرور زنان بهشت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که حسن سیف الهی آن را برای این روز تهیه کرده و از آنتن این شبکه پخش می شود.
سیف الهی در این باره گفت: برنامه " خاندان وحی " که به صورت گفت وگو محور و با حضور مجری کارشناس به همراه کارشناس مدعو اجرا می شود با هدف تکریم مقام زن و بررسی ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام تولید می شود.
حضرت حجت الاسلام محمد علی محبی نیا امام جمعه شهرستان صباشهر به عنوان کارشناس در این برنامه حاضر می شوند و جناب حجت الاسلام اصغر جدایی نیز مجری کارشناس برنامه هستند.
وی اضافه کرد: از دیگر بخش های برنامه که برای مخاطبان تدارک دیده شده است حضور محمد نورانی مداح آذری زبان در برنامه است که اقدام به مولودی خوانی می نماید.
سیف الهی گفت: با توجه به اهمیت نقش زنان در جامعه اسلامی و توجه بسیار زیاد دین مبین اسلام به زنان در جامعه و از آنجا که روز ولادت پر برکت حضرت فاطمه سلام الله علیها به روز زن نامگذاری شده است با عنایت به شخصیت نورانی ایشان و الگو قرار دادن سیره این بانوی بزرگ، در برنامه در نظر داریم تا با نگاهی به سیره و رفتار ایشان در موضوعات گوناگون تلاش نماییم تا این اسوه زنان عالم را هر چه بهتر به مخاطبان غیر ایرانی خودمان که در جمهوری آذربایجان عطش و علاقه بسیاری برای آشنایی بیشتر با معارف اسلامی و شیوه زندگی معصومین(ع) دارند،  معرفی نماییم.
در تهیه  این برنامه معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری می نمایند.
" خاندان وحی " ویژه برنامه ای است که سه شنبه 10 اردیبهشت ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه از سیمای آذری زبان شبکه سحر برای علاقمندان به خاندان نبوت و رسالت به روی آنتن خواهد رفت./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.