سرمربی جدید تیم ملی اسکواش نوجوانان گفـت: هر زمان سید محمدحسین سنایی، اسکواش باز کشورمان که به عنوان مربي هم فعاليت داشت از دنیای قهرمانی اسکواش کناره گیری کند بی تأمل مربيگري را به وی تقدیم مي کنم.

مسعود ضیاء الدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه مجمع عمومی سالیانه لیگ اسکواش سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان اسکواش از طرف رئیس این فدراسیون به من پیشنهاد شد اما من از قبول این سمت ممانعت کردم ولی با دلایل عدلیه از سوی مسئولین مجبور به پذیرفتن این سمت شدم.

سرمربي جديد تيم ملي اسکواش نوجوانان در ادامه گفت: معتقد هستم همچنان سید محمدحسین سنایی می توانست در ورزش اسکواش هم به عنوان بازیکن، سرمربیگري تیم ملی نوجوانان را هم به عهده بگيرد ولی مسئولین بر این باور بودند که سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را به شخص دیگری بسپارند تا با تمرکز زیادتری نوجوانان را رهبری کند.

وي خاطرنشان کرد: هر زمان سید محمدحسین سنایی، اسکواش باز کشورمان که به عنوان مربي نيز فعاليت مي کرد از دنیای قهرمانی اسکواش کناره گیری کند بی تأمل این سمت را باز به این قهرمان واگذار می کنم چون اعتقاد دارم هیچ شخصی بهتر از سنایی برای هدایت گری اسکواش بازان رده سنی جوانان نيست.

ضیاء الدینی در خصوص برنامه های تیم ملی نوجوانان افزود: اولین هدف کاریم شناسایی بازیکنان با استعداد این رشته در تمامی شهرها است و بعد طراحی برنامه بلند مدت برای نوجوانان و ارسالش به مربیان مد نظر در شهرستانها می باشد تا بتوانند به صورت مدون بازیکنان مستعد را پوشش دهند و به تمرینات خود ادامه دهند تا پایه قهرمانی نوجوانان از اول کار اصولی پیش برود.

وي در پایان خاطرنشان کرد: هفته آخر تیرماه از تمامی اسکواش بازان رده سنی زیر 11 سال تمامی شهرستان ها دعوت به عمل می آید تا در این مسابقات شرکت کنند و نخبگان این رشته مشخص شود و هفته بعد از این مسابقات میزبان اسکواش بازان رده سنی 13 تا 15 سال می باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار