رفع مشکلات کشور باید سرلوحه فعالیت اساتید دانشگاه ها باشد که این امر با ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه ها مهیا می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران دکتر خسرو دانشجو در مراسم پاسداشت مقام شامخ استاد که با حضور معاونین، رؤسای دانشکده ها و اساتید این واحد دانشگاهی برگزار شد، افزود، اساتید و مسئولان دانشگاه ها باید برای نشاط و پویایی هرچه بیشتر در دانشگاه ها تلاش کنند.

دکتر دانشجو با بیان اینکه معتقدم اساتید با انگیزه، پر انرژی و با نشاط می توانند دانشجویانی پویا و فعال را در دانشگاه تربیت کنند، تصریح کرد: هدف گیری در جهت رفع مشکلات کشور باید سرلوحه فعالیت اساتید دانشگاه ها باشد که این امر با ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه ها مهیا می شود.

وی با بیان این مطلب که با توجه به امکانات برجسته و فضای آموزشی و تحقیقاتی موجود بسیاری از مسابقات علمی در سطح ملی و بین المللی ، همایش ها و سمینارها و فعالیت های فرهنگی در واحد علوم و تحقیقات صورت می گیرد ، اظهار داشت: جامعه دانشجویی از ما انتظار دارد تا درجهت شادابی و نشاط هرچه بیشتر دانشجویان کشور در محیط دانشگاهی برنامه ریزی کنیم و در افزایش امید به زندگی در جامعه سهم بسزایی داشته باشیم.

دکتر دانشجو با بیان این مطلب که واحد علوم و تحقیقات بزرگترین دانشگاه کشور از نظر کمی و کیفی با تجهیزات بی نظیر آزمایشگاهی و تحقیقاتی است، افزود: مجموعه مدیریتی این واحد برای اساتید برجسته و بی نظیر واحد علوم و تحقیقات که عمر پر برکت خود را در مسیر تعلیم دانشجویان و کسب دانش سپری کرده اند، جایگاه ویژه ای قائل است.

وی گفت: تعداد بسیاری از اساتید متخصص و به نام کشور در مجموعه واحد علوم و تحقیقات و در رشته های مختلف فعالیت می کنند و این بر مسئولیت مدیریتی ما می افزاید.

دکتر دانشجو ادامه داد: از اساتید واحد علوم و تحقیقات انتظار می رود  همچون گذشته با تعهد و تخصص و در شأن فضای معنوی همچون مجموعه دانشگاهی واحد علوم و تحقیقات، بر پویایی و نشاط این مجموعه بیفزایند .

رئیس واحد علوم و تحقیقات اساتید را به خوش خلقی سفارش کرد و گفت: دانشجویان بایستی بیش از پیش شأن و منزلت والای اساتید را محترم شمرده و از کلاسهای درس این دانشمندان به نحو احسن استفاده کرده و کسب علم کنند و معتقدم هرگونه غفلت در این زمینه خسران است.

گفتنی است در این مراسم 10 نفر از اساتید برتر واحد علوم و تحقیقات معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

برچسب ها: اساتید ، دانشگاه ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار