رييس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي از دعوت 2 ورزشكار جوان اين استان به اردوهاي تيم ملي واليبال نشسته و بسكتبال با ويلچر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، هادي رضايي گفت: هفتمين اردوي آمادگي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان كشور اعزامي به رقابت هاي پارآسيايي 2013 مالزي از روز 20 ارديبهشت ماه در تهران آغاز مي شود كه محمد اندايش ورزشكار معلول استان تا 27 ارديبهشت ماه در اين اردو حضور خواهد داشت.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري سومين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي واليبال نشسته جوانان كشور از 23 تا 29 ارديبهشت ماه در تهران گفت: مهدي بابادي واليباليست جوان استان به اين اردوي 7 روزه دعوت شده است.

رييس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي از برگزاری مسابقات بوچیا پسران قهرماني استان خبر داد و يادآور شد: این رقابت ها با همكاري اداره آموزش و پرورش استثنائي استان در 5 سطح برگزار شد و روز جمعه 6 ارديبهشت ماه با مشخص شدن نفرات برتر در سالن صالحه مشهد به پايان رسيد.

وي با اشاره به حضور 32 شركت كننده در اين مسابقات افزود: حسن رادنيا، ابوالفضل صادقي و آرمان علي نيا مقام هاي اول تا سوم كلاس BC1 رقابت هاي بوچيا قهرماني خراسان رضوي را از آن خود كردند.

رضايي ادامه داد: در كلاس BC2 نيز مسعود رحماني به مقام اول رسيد، جواد فرجي و سعيد اصغرزاده نيز عناوين بعدي را از آن خود كردند.

رضایی با اشاره به كسب مقام هاي اول تا سوم کلاس BC3 توسط رضا فيروز، ميلاد رضازاده و حجت عليزاده، ادامه داد: در كلاس BC4 نيز محسن صادقي، سيد جواد تقوي فرد و عادل سياح مقام هاي اول تا سوم اين مسابقات را از آن خود كردند.

رييس هيات ورزش هاي جانبازان و معلولين خراسان رضوي خاطر نشان كرد: مسابقات بوچيا قهرماني استان در كلاس آزاد نيز برگزار شد كه محمدرضا باهري، رضا معزي و جواد حسين زاده به ترتيب در جايگاه اول تا سوم اين كلاس جاي گرفتند. /س

برچسب ها: دعوت ، به ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.