معاون فرماندار پارس آباد گفت: خط تولید ماست در كارخانه لبنیات شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احد احدزاده امروز در جریان بازدید از این كارخانه گفت: برای ایجاد و راه اندازی این خط تولید، حدود 800میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: هم اكنون روزانه نزدیك 5/1تن ماست در این كارخانه استحصال می شود و به زودی این رقم به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

احدزاده همچنین گفت: این واحد صنعتی كه در سال 1374 و با جذب و فراوری روزانه 30تن شیر خام افتتاح شده است، اكنون به عنوان یكی از مجهزترین و بزرگ ترین كارخانه های تولید محصولات لبنی، سهم عمده ای در رونق بخش دامداری و كاهش بیكاری در منطقه دارد.

وی، دوغ، شیر و كره پاستوریزه، شیرخشك بدون چربی، خامه 40درصد و ماست در بسته بندی ها و وزن های متفاوت را از تولیدات كارخانه لبنیات مغان برشمرد و افزود: هم اكنون روزانه به طور متوسط بیش از 53تن انواع فرآورده های لبنی در این واحد استحصال و با نام تجاری 'مغانه' روانه بازار می شود.

معاون فرماندار پارس آباد با اعلام اینكه تمام محصولات این كارخانه موفق به اخذ نشان استاندارد شده است، خاطر نشان كرد: تولیدات كارخانه لبنیات مغان بر اساس ارزیابی ها و بازرسی های به عمل آمده توسط دستگاه های ذی ربط، از كیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینكه سالانه این واحد صنعتی حدود 10هزار تن محصولات لبنی تولید می كند، گفت: كارخانه لبنیات مغان در كنار دیگر بخش ها و واحد های صنعتی و تولیدی كشت و صنعت و دامپروری مغان، نقش به سزایی در پویایی اقتصاد و كشاورزی دشت مغان دارد/س 

برچسب ها: پارس ، آباد ، کارخانه ، لبنیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.