مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: 80 درصد طرح ها و پروژه های وارد شده به این مرکز مربوط به بخش کشاورزی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی توکلی با اشاره به تاسیس این مرکز (پنجره واحد) در سال 1389 تسهیل و تسریع در امور سرمایه گذاران، اطلاع رسانی و ارائه مشوق های لازم به سرمایه گذاران، انجام هماهنگی و پشتیبانی در امور مربوط به اخذ مجوزهای مورد نیاز (استعلامات)، احصاء و ارائه فرصتهای سرمایه گذاری امکان سنجی شده با هماهنگی دستگاه های تخصصی و رائه توانمندیها و قابلیتهای استان در قالب تبلیغات را از جمله اهداف تشکیل این مرکز عنوان کرد.

وی افزود: تاکنون 3763 مورد پرونده در پنجره واحد استان تشکیل و به استعلام آنها پاسخ داده شده است.

وی برگزاری نشست با سرمایه گذاران خارجی، نشست با شرکتهای مشاوره ای در زمینه تهیه طرح های اقتصادی، نشست با مدیران و اساتید دانشگاه به منظور بررسی راه های توسعه و جذب سرمایه گذاری و احصاء فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه مسکن مهر را از جمله اقدامات انجام شده در پنجره واحد استان عنوان کرد.  

ایشان از عقد قرارداد مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری در خصوص تهیه طرح امکان سنجی 50 فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد و افزود: قرارداد این طرح بسته شده و طی یکی دو ماه آینده کارهای آن نیز انجام خواهد شد./س

برچسب ها: پروژه ، بخش ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.