مربی تیم ملی جوانان جودو گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده است.

علی معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اردوی تیم ملی جوانان جودو از هفتم اردیبهشت به میزبانی سالن شهید کبکانیان آغاز شده است و تا 17 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص مسابقات پیش روی جوانان اظهار داشت: هدف اصلی ما برای برگزاری این اردو آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیایی جوانان است که مهر ماه در ویتنام برگزار می شود.

وی ادامه داد: در برنامه های فدراسیون جودو برای جوانان و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اردوی مشترک در گرجستان هم هست که به طور قطع در آن شرکت خواهیم کرد.

معلومات که سابقه حضور در رقابت های قهرمانی آسیای جودو را در کارنامه خود دارد در خصوص عملکرد جودوکاران بزرگسال در تایلند بیان کرد: تیم ملی جودوی کشورمان در حالی در رقابت های بانکوک تایلند حاضر شد که بیشتر ملی پوشان سن و سال کمی داشتند و در رقابت های برون مرزی کم تجربه بودند، ما فقط دو باتجربه داشتیم که همان دو نفر صاحب مدال شدند.  با توجه به جوانگرایی که انجام شده بود عملکرد جودوکاران قابل قبول بود، به طور حتم در آینده پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

مربی تیم ملی جوانان درباره جعفر پهلوانی جودوکار 18 ساله و سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان گفت: پهلوانی استیل خوبی دارد و با توجه به سنش قد و قامت خوبی دارد و آینده روشنی خواهد داشت. وی هم اکنون در اردوی جوانان حاضر شده و همراه ما نیز تمرین میکند و به مسابقات قهرمانی آسیا جوانان هم اعزام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اردوی جوانان جودو در دو نوبت صبح به تمرین بدنسازی می پردازیم و بعدازظهرها هم تمرین جودو داریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار