در سال گذشته 306 برنامه توسط اداره کل انجمن های علمی این دانشگاه برگزار شده است که این برنامه ها بستر لازم برای رشد علمی و آموزشی دانشجویان را فراهم کرده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر مالک نادری، رییس اداره کل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم نقدیر از انجمن های علمی افزود: در سال گذشته 306 برنامه توسط اداره کل انجمن های علمی این دانشگاه برگزار شده که برنامه داریم در سال جاری تعداد این نوع فعالیت ها را به 350 برنامه افزایش دهیم.


وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 100 بازدید علمی صورت گرفته که در این بازدیدها دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از صنایع مختلف کشور بازدید داشته اند.


رییس اداره کل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به مرکز ایده پردازی و نوآوری این دانشگاه بیان داشت: در سال گذشته تعداد 43 ایده که قابلیت تبدیل به محصول و دستگاه را داشته اند به این مرکز ارائه شد که پس از داوری های انجام شده 30 طرح مورد حمایت مالی قرار گرفت و در مجموع 10 ایده به محصول تبدیل شد.


نادری با بیان اینکه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر گسترش ایده پردازی است، خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا پایان شهریورماه سال جاری 10 ایده دیگر نیز به محصول تبدیل شود که در مجموع تعداد ایده های تبدیل شده به محصول دانشگاه به 20 ایده می رسد.



وی  تصریح کرد: دبیرخانه دائمی مسابقات ملی نانو با کمک ستاد توسعه فناوری های نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شده که براین اساس، برنامه ریزی برای این مسابقات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام می شود.
برچسب ها: نانو ، امیرکبیر ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.