بنابر گفته رئیس دانشگاه علوم تحقیقات یکی از اهداف کمیته اساتید فرهیخته این واحد باید در جهت اجرای برنامه ها و راهکارها مبنی بر تقویت روحیه و پویایی دانشجویان باشد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: دکتر خسرو دانشجو رئیس دانشگاه واحد علوم تحقیقات در مراسم آئین پاسداشت مقام شامخ استاد و ضمن بیان و نام گذار سالن آمفی تئاتر این واحد به نام استاد  شهید مطهری گفت: رعایت شان اساتید فرهیخته و فعالیت های آنها از ظرافت های خاصی برخوردار است که این ظرافت ها با تاکید بر خوش اخلاقی است.

وی با تاکید به این اساتید و راهکارها آنها در جهت پویای و تقویت روحیه دانشجویان عناوین کرد: از وظایف ما و اساتید و مسئولین در جهت روحیه دادن جامع جوان دانشجویی مبنی بر ایجاد راهکارهایی برای این قشر جوان است.

دانشجو در خصوص چگونگی اجرایی شدن این اهداف در جهت پویایی دانشجویان تصریح کرد: دانشگاه علوم تحقيقات با توجه به امکانات فیزیکی این واحد و دارا بودن چندین سالن ورزشی و فضاهای آزمایشگاهی باید مسابقات علمی را برگزار کند و همچنین اساتید در این راستا باید راهکارها و پیشنهادهای خود را بیا کرده و نگران هزینه های این برنامه ها نباشند.

وی در پایان با اشاره به جامعه دانشجویان از اساتید و مسئولین خاطرنشان کرد: انتظار جامعه دانشجو از ما این است که در جهت شادابی روحی آنها  برنامه ریزی کنیم و همچنین افزایش امید در عرصه های مختلف باشد./ع2
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.