مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:احتمال تغيير نظر هاشمی برای ورود به انتخابات وجود دارد ،‌مسائل فرهنگی و تربیت و تعلیم در رأس امور کشور است ، ادامه رسيدگي به پرونده كهريزك طي جلسات بعدي دنبال مي‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب:
يكى از خطرناك‌‌ترين چيزهائى كه "نهضت بيدارى اسلامى" را تهديد ميكند، تبديل اين نهضت‌ها به معارضه‌‌هاى خونين فرقه‌‌اى و مذهبى است + صوت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/9/1051065_266.jpg

 مقام معظم رهبري با بيان اينكه امروز يكى از خطرناك‌‌ترين چيزهائى كه نهضت بيدارى اسلامى را تهديد ميكند، اختلاف‌‌افكنى و تبديل اين نهضت‌ها به معارضه‌‌هاى خونين فرقه‌‌اى و مذهبى و قومى و ملّى است، اظهار داشتند: آنها كه قدرت يكپارچه‌‌ اسلامى را مانع هدف‌هاى خبيث خود مي‌دانند، دامن‌‌ زدن به اختلاف‌ها در درون امت اسلامى را آسانترين راه براى مقصود شيطانى خود يافته‌‌اند و تفاوت‌هاى نظرى در فقه و كلام و تاريخ و حديث را - كه طبيعى و اجتناب‌‌ناپذير است - دستاويز تكفير و خونريزى و فتنه و فساد ساخته‌‌اند.

احتمال تغيير نظر هاشمی برای ورود به انتخابات وجود دارد
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: با مطالبی که آيت‌الله هاشمی در روزهای اخیر بیان کرده، احتمال می‌دهم نظر وی نسبت به حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر پیدا کرده است.

از گفتگو با رسانه‌ها منع شده‌ام/ روند دادگاه مطلوب بود

پدر مرحوم محسن روح الاميني گفت: من مسئوليت پدري‌ام را انجام داده‌ام و اين در حالي است كه مرغ پخته هم به حرف‌هاي مرتضوي مي‌خندد.

استقبال پرشور علماي جهان اسلام از حضور رهبر معطم انقلاب در سالن اجلاس

 علماي شركت‌كننده در اجلاس علما و بيداري اسلامي استقبال پرشوري از حضور رهبر معظم انقلاب در اين اجلاس به‌عمل آوردند.

هيچ کس حق ندارد به جاي شوراي نگهبان قضاوت کند

 يک عضو حقوقدان شوراي نگهبان گفت: هيچ کسي حق ندارد از طرف شوراي نگهبان درباره صلاحيت کانديداها قضاوت کند و گمانه‌زني‌هايي در اين زمينه مبناي حقوقي ندارد.

سقف دریافت نرخ سود تسهیلات بانکی مشخص شد
 سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: برابر مصوبه این کمیسیون بانک‌های دولتی و خصوصی مکلف شدند سقف نرخ سود دریافتی از مشتریان خود را برابر با نرخ تعیین‌شده توسط شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

مسائل فرهنگی و تربیت و تعلیم در رأس امور کشور است
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه موضوع تربیت و تعلیم، انسان است و هدف اساسی از تربیت و تعلیم انسان‌سازی است، گفت: دانشگاه‌ها کانون تربیتند و مسائل فرهنگی و تربیت و تعلیم در رأس امور کشور است.

ادامه رسيدگي به پرونده كهريزك طي جلسات بعدي دنبال مي‌شود
 نماينده دادستان گفت: قاضي مدير خراساني وكلا، شكات و متهمان پرونده كهريزك را از گفتگو با رسانه‌ها منع كرد.

ديدار حزب اعتدال و توسعه با آيت‌الله‌هاشمی

 مسئول ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گفت: اعضای حزب اعتدال و توسعه درصدد هستند پیرامون انتخابات‌ ریاست‌جمهوری و مسائل روز، هفته آينده دیداری را با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته باشند.

اگر حضور هاشمی در انتخابات جدی شود درباره آن اظهارنظر می‌کنيم
 عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اگر حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری جدی شود درباره آن اظهارنظر خواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار