مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان اعزامی به رقابتهای جهانی مالزی در آکادمی ووشو برگزار شد که 20 ووشوکار در بخش ساندا و 8 تالوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در بخش ساندا و در اوزان  52- کیلوگرم: محسن قادریان و معین حاجی زاده، 56- کیلوگرم: علی بختیاری و رضا سبحانی،60- کیلوگرم: علی یوسفی و مهدی جعفرپور،65 – کیلوگرم: محسن محمد سیفی و جعفر شیرزاد،70 – کیلوگرم: سجاد عباسی و مسعود فاضلی، 75- کیلوگرم: جواد آقایی و مجتبی حسین زاده، 80 – کیلوگرم: امیر فضلی و معین تقوی،85- کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور و حمید رضا لادور،90- کیلوگرم: آرمان بازیاری و غلامرضا خانه کشی، 90+ کلوگرم: مرتضی عظیمی و مصطفی خلعتبری نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی راه یافتند.

 احسان پیغمبری، رضا خلف زاده، طاهر قاسمی، فرشاد عربی، علی وطن خواه و تیم 3 نفره دوئیلین متشکل از محسن احمدی،ابراهیم فتحی و نوید مکوندی هم در بخش تالو راه یافتگان به اردوی تیم ملی هستند.

اولین مرحله اردوی اماده سازی تیم ملی ووشوی کشورمان 25 مرداد در آکادمی ووشو برگزار  و ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای جهانی ووشو که 7 تا 16 آبان در شهر کوالا لامپور پایتخت مالزی برگزار می شود آماده می کنند./زر

برچسب ها: ووشو ، ساندا ، تالو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار