مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری سال 1391 و افتتاحیه مسابقات سال 92، شب گذشته با حضور رئیس و دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای مراسم خسروقمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: حدود 96 درصد برنامه‌های تقویم فدراسیون در سال گذشته با کمترین اعتبار برگزار شد و ما به طور متوسط شاهد برگزاری 2 مسابقه در هفته بودیم که این امر انرژی و اعتبار زیادی را از ما گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، ادامه داد: پس از المپیک نیز خود را برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا آماده ‌کرده‌ایم و ایرادهایی که از پیست دوچرخه‌سواری آزادی گرفته شده بود، با کمک آقای کابلی ، مدیر مجموعه ورزشی آزادی برطرف شد تا یک میزبانی بدون عیب و نقص را داشته باشیم و بر همین اساس از طرف فدراسیون جهانی نیز مورد تقدی و تشکر قرار گرفتیم.

"پیش از برگزاری بازی‌های المپیک لندن به سمت انتخاب مربی خارجی رفتیم و حدود 38 مربی خارجی را از طریق کمیته‌ فنی و مسئول روابط بین‌الملل در نظر گرفتیم." وی با بیان این جمله اظهار داشت: با وضعیت این مربیان آشنا شدیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم از مربیان شایسته ایرانی مانند حسین پراش، محمود وفایی ، بهروز فرزاد، آریان فر و فرشته فشی استفاده کنیم.

قمری گفت: قصد داشتیم با اعزام دو هفته‌ زودتر رکابزنان به هند، حضور مقتدارنه‌ای در قهرمانی آسیا داشته باشیم، اما به دلیل کم لطفی هندوستان و همچنین عدم صدور به موقع روادید، آسیب بدی بر پیکره تیم ملی ایران وارد شد.

قمری درباره برنامه‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال 92نیز اظهار کرد: اساسی‌ترین برنامه فدراسیون در سال 92 همگانی کردن دوچرخه‌سواری در سطح جامعه است و در کنار این موارد باید تقویم ورزشی خود را اجرایی کنیم که البته نسبت به سال گذشته یک مقدار تغییر در آن وجود دارد و می‌خواهیم کشور را به سه، چهار منطقه تقسیم بندی کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد:با اعزام گروهی به این مناطق کار استعدادیابی در رده‌های نوجوانان و جوانان انجام دهیم و با برگزاری مسابقات، نفرات برتر به اردوهای تیم ملی راه می‌یابند. همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های مختلف از دیگر برنامه‌های فدراسیون در سال 92 است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری سال 1391 و افتتاحیه مسابقات سال 92، شب گذشته با حضور رئیس و دبیر فدراسیون، رؤسای هیات‌های استانی، مدیران عامل باشگا‌ه‌های دوچرخه‌سواری، پیشکسوتان، مربیان و رکابزنان برتر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ‌های این رشته ورزشی در هتل المپیک تهران برگزار شد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار