وزیر ورزش گفت: در بازدیدها و بررسی هایی که از مصوبات سه دور قبلی سفرهای استانی دولت در شهرستان سراب داشتم در مجموع از 80طرح مصوب بخش قابل توجهی از انها اجرا شده و و برای 10طرح نیز در جلسه هیئت دولت بررسی های بیشتری به عمل خواهد امد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عباسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث بیمارستان 160تختخوابی جدید سراب و بزرگراه سراب –بستان اباد از طرح های مهرماندگار این شهرستان هستند اظهارکرد: این دوطرح مورد بازدید قرارگرفته و موانع احتمالی برطرف خواهد شد تا در پایان کار دولت دهم بهره برداری از انها به عمل آید.

عضو هیئت دولت یاداورشد: در سفر چهارم طرح جدیدی اغاز نخواهد شد بلکه تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات طرح های قبلی را برطرف کنیم.

عباسی در مورد نفلین سینیت بیان کرد: با وجود اینکه هیچ کس بر ضرورت احداث و راه اندازی این کارخانه تردیدی ندارد و ایجاد صنایع پایین دستی آن نیز گام مهمی در اشتغالزایی خواهد بود با این وجود کارگروه اشتغال این موضوع را بررسی خواهد کرد و با بازخوانی کارهای انجام یافته در گذشته سعی خواهد شد تا راهکار مناسبی برای پیشرفت این طرح اندیشیده شود.

این گزارش حاکی است وزیر ورزش از استادیوم 5 هزار نفری فوتبال سراب که در حال ساخت است، بازدید کرد.

عباسی با اشاره به سردسیر بودن منطقه و کوتاه بودن فصل کاری، خواستار سرعت عمل در ساخت این ورزشگاه شد.

مهناز بهمنی نماینده سراب نیز در این بازدید گفت: دولت باید بودجه و اعتبار طرح‌هایی را که آغاز شده زودتر تخصیص دهد.

وی، این موضوع را مطرح کرد که با تزریق قطره چکانی اعتبارات در برخی مواقع خود این طرح‌ها به ایجاد هزینه‌های اضافی منجر می‌شوند.

بهمنی پیشنهاد کرد تا پیمانکارانی برای طرح‌ها انتخاب شوند که توانایی مالی بالایی دارند،و طوری نباشد که به جای مقروض بودن دولت به پیمانکار، دولت بستانکار باشد.

احمد حاجی‌محمدی رئیس اداره ورزش سراب نیز در این دیدار گفت: استادیوم فوتبال سراب با گنجایش 5هزار نفر در زمینی به مساحت 14هکتار و با پیش‌بینی اولیه 100میلیارد ریال اعتبار هم اینک در حال ساخت است./س

برچسب ها: کشاورزی ، دامداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.