نماينده اهر و هريس با بيان اينکه 8 پروژه معوق از سه سفر قبلي هيئت‌ دولت به ارسباران وجود دارد، گفت: اعداد و ارقام اعلامي در جريان سفر هيئت دولت به ارسباران صحت ندارد.

عباس فلاح نماينده اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، به سفر امروز يکشنبه 8 ارديبهشت ماه رئيس‌جمهور و هيئت همراه به استان آذربايجان شرقي و مناطق زلزله‌زده ارسباران اشاره کرد و گفت: رئيس‌جمهور در حالي در راستاي دور چهارم سفرهاي استاني خود وارد ارسباران شد که از مجموع سه سفر استاني قبلي 8 پروژه معوقه در اين مناطق وجود دارد.

وي افزود: پروژه‌هاي آب اهر، آزادراه اهر ـ تبريز ـ باکو، استاديوم 5 هزار نفري اهر، سد اهر و سد هريس، راه‌آهن بوستان‌آباد ـ سراب ـ هريس و توجه به بخش کشاورزي از جمله پروژه‌هايي است که هيچگونه اقدامي در اجراي آنها صورت نگرفته است.

نماينده اهر و هريس تصريح کرد: مردم ارسباران امروز در حالي به ديدار رئيس‌جمهور رفتند تا خواسته‌هاي خود را که اکثرا وعده‌هاي معوقه دولت است، پيگيري کنند.

وي در ادامه به اعداد و ارقام اعلام شده در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و اظهار داشت: ما در خصوص اين اعداد و ارقام حرف داريم چرا که واقعيت ندارد.

فلاح اظهار داشت:‌ در نامه‌اي که به امضاي امام جمعه اهر، فرماندار اهر و بنده رسيده است در آن اشاره کرده‌ايم که تاکنون 1500 واحد مسکن شهري در اهر، 600 واحد مسکن شهري در هريس و 3 هزار واحد مسکن روستايي آسيب‌ديده در اثر زلزله اخير وجود دارد که هيچ اقدامي براي بازسازي آنها صورت نگرفته است.

وي به انتشار خبري مبني بر افتتاح 8 هزار واحد مسکوني در ارسباران واکنش نشان داد و گفت:‌ 8 هزار واحد مسکوني در دست ساخت است ولي به هيچ وجه اين تعداد مسکن ساخته و به مردم تحويل داده نشده است.

همچنين الله‌وردي دهقاني نماينده ورزقان نيز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افتتاح اين تعداد واحد مسكوني در منطقه ارسباران را تكذيب كرد.

يادآور مي‌شود، در جريان سفر امروز هيئت دولت به ارسباران گفته شد 8 هزار واحد مسکوني در منطقه زلزله‌زده ارسباران افتتاح شد!
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: زلزله ، اهر ، هریس ، ارسباران ، سفر ، هیئت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار