مدیر جهاد کشاورزی کامیاران با اشاره به بارندگی و کمبود رطوبت امسال ، از برداشت بیست هزار تن گندم تا پایان سال زراعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، مدیر جهاد کشاورزی کامیاران با اشاره به بارندگی و کمبود رطوبت امسال ، از برداشت بیست هزار تن گندم تا پایان سال زراعی خبر داد .
رضایی به نامگذاری سال 92 به نام حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) اشاره کرد و گفت :امسال در بخش کشاورزی با برنامه ریزی و جذب اعتبارات و ارائه آموزش های فنی مهندسی امیدواریم که شاهد افزایش تولیدات و محصولات زراعی ، باغی ، دامی و شیلاتی باشیم .
وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این اداره در سال گذشته اضافه کرد : انشاء الله با حرکت جهادی ، تلاش و کوشش بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان  کامیاران و بکارگیری ماشین آلات و ادوات مدرن به تحقق شعار امسال در راستای حماسه ی اقتصادی نزدیک شویم .
مدیر جهاد کشاورزی کامیاران اعلام کرد: برنامه های جهاد کشاورزی در بهارامسال شامل مبارزه با  سن مضر غلات ، مبارزه با علفهای هرز ، کشتهای بهاره و نظارت بر کشت های پائیزه و بهاره است .
وی اضافه کرد : تا پایان فروردین امسال ، هزار و ششصد هکتار از اراضی کامیاران در برابر سن آفت زدایی شده است.
رضایی همچنین با اشاره به تهیه و تامین مقدار50 تن بذر ذرت ؛ اظهار داشت : در سال جاری زمینه کاشت دوهزار و پانصد هکتار ذرت دانه ای در شهرستان فراهم شده است/س
برچسب ها: برداشت ، گندم ، کامیاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.