دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، با اشاره به حضور درخور توجه هنرمندان شهرستان ها، در این جشنواره، از پایان داوری مرحله اول آثار ارائه شده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، ایزدی گفت: استقبال گسترده نمایشنامه نویسان از اولین دوره برگزاری جشنواره بی نظیر بوده است و هنرمندان همه استان های کشور در این جشنواره شرکت کرده اند که در این میان استان تهران با 156 نمایشنامه بیشترین اثر ارائه شده و استان ایلام با یک نمایشنامه کمترین اثر را به خود اختصاص داده است.

ایزدی در ادامه افزود: استان کرمان با 28 اثر، اصفهان و خراسان رضوی با 27 اثر و گیلان و فارس با 25 اثر در ردیف های بعدی قرار دارند.
دبیر این دوره جشنواره، زمان اعلام نتایج داوری آثار در بخش مقدماتی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی را 10 اردیبهشت، اعلام کرد.
وی گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار بیش از 500 اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شد و نتایج انتخاب نمایشنامه های برتر، برای ورود به مرحله نهایی، در همین روز اعلام خواهد شد. 
گفتنی است اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی ایران در دهه سوم اردیبهشت 1392 با حضور نمایشنامه نویسان کشور و بزرگان این عرصه و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار