با پايان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، بیش از 500 اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، علی ایزدی با اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت و تشویق نویسندگان کشور و توجه ویژه به تولید متون نمایشی ارزشمند این جشنواره برگزار می شود.
وی گفت: دانشجویان نیز در این جشنواره سهمی را به خود اختصاص داده و با 37 اثر در اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی حضور دارند.
بر اساس این گزارش، 26 اثر نیز از سوی دارندگان مدرک کاردانی به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده است.
این جشنواره از سوی عالی ترین مدارج تحصیلی نیز منتفع شده و هفت اثر نیز توسط فارغ التحصیلان مقطع دکترا دریافت کرده است.
همچنین ارسال 44 اثر از سوی دارندگان مدرک دیپلم، هفت اثر از سوی دانش آموزان، باعث تنوع و حضور طیف ها و مقاطع مختلف تحصیلی در این جشنواره شده است.
دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی در ادامه افزود: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان نمایشنامه نویس و درخواست های متعدد، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 فروردین ماه تمدید شد و در نهایت بیش از 500 اثر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از کدبندی، آثار به منظور بررسی اولیه تحویل داوران بخش مقدماتی شد.
اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی ایران در دهه سوم اردیبهشت1392 با حضور نمایشنامه نویسان کشور و بزرگان این عرصه و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار