استاندار آذربایجان شرقی گفت: به همت دولت و مدیران فعال استان آذربایجان شرقی تاکنون 93 درصد از مصوبات سه سفر استانی دولت به این استان اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،ˈاحمد علیرضا بیگیˈ روز یکشنبه در مراسم استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم تبریز افزود: سفرهای متعدد هیات دولت به استان مصوبات بسیار خوبی برای توسعه آن به همراه داشته است.

وی گفت: در سه دوره سفرهای استانی حضور رییس جمهوری و هیات دولت در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و زیر بنایی برای آذربایجان شرقی مایه برکت بوده است.

وی با اشاره به طرح های کلان و مهم اقتصادی در قالب طرح های مهر ماندگار ابراز اطمینان کرد: تمام این پروژه ها تا پایان دولت دهم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان شرقی ارتقاء شاخص های مختلف اقتصادی در استان را نشان دهنده اهتمام جدی دولت به آذربایجان شرقی دانست.

علیرضابیگی گفت: در این دو دولت 15 سد بلند در استان ساخته شده و ظرفیت ذخایر آبی استان به 5/3 میلیارد متر مکعب رسیده که این رقم هفت برابر دوره های قبل است.

وی افزایش تعداد شهرک های صنعتی استان از 9 مورد به 41 شهرک را از دیگر فعالیت های دولت در استان نام برد.

وی افزود: در زمان حاضر سهم صادرات غیر نفتی آذربایجان شرقی منهای حوزه فنی و مهندسی بالغ بر دو میلیارد دلار است که این امر نشان دهنده ظرفیت های بسیار بالای استان در بخش های اقتصادی، تجاری و بازرگانی است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه رفاه و آسایش در روستاها به کار گرفته و این فعالیت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی بسیاری از شاخص های توسعه ای استان در بهترین وضعیت قرار دارد./ک
 
منبع:ايرنا

 

برچسب ها: استان ، دولت ، مصوبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.