سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از ملاک قراردادن رکورد مقام چهارم پارالمپیک 2012 لندن برای مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان خبر داد.

علی اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری مسابقات با توجه به برگزاری مسابقات جهانی در تیرماه و رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی در آبان ماه فراخوانی به تمام هیئت های استانی ارسال شده و کلیه ورزشکاران پارالمپیکی معلولین و نابینا و برترین های استان جهت حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی دعوت شده اند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده حداقل رکوردی که برای این مسابقات در نظر گرفته شده دست یابی به رکورد نفر چهارم پارالمپیک است و طبق دستور العمل مسابقات جهانی فرانسه تنها افرادی مجاز به حضور در این رقابت ها هستند که ضمن در اختیار داشتن رکوردهای مورد نظر در یک سال اخیر در یکی از تورنمنت های جهانی و یا پارالمپیک حاضر شده باشند.

هادی زاده در پایان خاطرنشان کرد: مدت زمانی که برای اعلام نفرات از سوی استان های مشخص شده دهم اردیبهشت ماه است و پس از آن روز نوزدهم اردیبهشت ماه مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور دوندگان خانم و آقا برگزار خواهد شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار