نتايج بررسي هاي اخير نشان مي دهد كه گروه تروريستي القاعده با گروهك تروريستي ديگري در انگليس در ارتباط است تا از اين طريق بتواند مقادير انبوهي از كوكائين را به انگليس قاچاق نمايد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، نتايج گزارش اخير روزنامه "ساندي پيپل" بيانگر آن است كه محموله بزرگي از مواد مخدر به ارزش 168 ميليون پوند به مقصد انگليس در حركت است.

منافع حاصل از قاچاق مواد مخدر توسط گروه تروريستي "القاعده" به رهبري تندروي به نام "اسامه بن لادن" و طراح حادثه 11 سپتامبر، براي مقاصد تروريستي و شوم در انگليس و اروپاي غربي مورد استفاده قرار مي گيرد.

ادعاها براين اساس است كه تروريست ها طي ناآرامي هاي ليبي و شورش ها ي پس از مرگ "معمر قذافي"، كوكائين را در قبال اسلحه معامله مي كردند.

ماموران اطلاعاتي "MI6" و سازمان جاسوسي انگليس "سوكا" براي شناسايي پيوند هاي "القاعده" با قاچاقچيان مواد مخدر و گروه هاي تروريستي مستقردر آفريقا و امريكاي جنوبي دست به كار شدند.

طي تحقيقات مشخص شد كه يك گروه قاچاقچي كوكائين در آمريكاي جنوبي مقادير بسيرازيادي مواد مخدر را به شعبه آفريقاي شمالي القاعده در كشور مغرب فروخته است.

مواد از طريق كشتي به شمال آفريقا و سپس از طريق درياي مديترانه به جنوب فرانسه انتقال داده شده است تا در ديگر كشورههاي اروپايي من جمله انگليس توزيع گردد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار