عباسی گفت: اگر قرار است ارز ترجیحی بدهند بهتر است برای کالاهای ورزشی هم لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در مورد افزايش ارز و تاثير آن بر بودجه وزارت ورزش در سال جاري گفت : جریان ارز در تصمیم‌هایی که در اقتصاد کلان گرفته می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرد، اگر قرار است ارز ترجیحی بدهند بهتر است برای کالاهای ورزشی هم لحاظ شود که این برای تولید کنندگان بسیار مفید خواهد بود.


وی ادامه داد: مسائل عمده وزارت خانه و امور ورزش را در تعامل و جلساتی که با فراکسیون برگزار می‌کنیم، مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. در آستانه تصویب بودجه  لازم بود این جلسه برگزار شود و دوستان هم در جریان قرار بگیرند. در اصل چنین جلساتی تعامل مجلس و دولت را بیشتر می‌کند.

عباسی همچنین درباره اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به ورزش  گفت :  در  دو، سه سال اخير  این مبلغ به ورزش تخصیص پیدا نکرده است چون الزام آور نبود، اگر حکمی نوشته شود و این دستگاه‌ها ملزم به رعایت شوند برای ورزش مفید خواهد بود.

وی درباره همکاری فراکسیون ورزش با وزارت ورزش عنوان کرد: همکاری‌های لازم انجام شده است، بخشی از همکاران ما در مجلس سعی می‌کنند بنا به وظایفی که دارند کارهایشان را انجام دهند، تعدادی هم داوطلبانه برای بخشی از مجلس ثبت نام می‌کنند که فراکسیون مجلس هم یکی از آنهاست.


وزیر ورزش در پایان در پاسخ به این سوال که بحث اساسنامه کمیته ملی المپیک به کجا کشیده شد، گفت: کمیته نیازی به ارسال اساسنامه نداشت، ارسال اساسنامه موجب تاخیر افتادن انتخابات شد، طبق نظر اعضا، در فدراسیون‌ها مشکلی نبود و با این اصلاحات وقت وزارت گرفته شد، ما طبق قانون عمل می‌کردیم، نباید عده‌ای با گزارش‌های ناسالم حساسیت فدراسیون‌های جهانی را ایجاد می‌کردند.

برچسب ها: عباسی ، وزیر ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار