عضو كميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس با بيان اينکه ترکيه بايد از دخالت در امور کشورهاي منطقه بپرهيزد، گفت: دولتمردان ترکيه به جاي دخالت در امور دولت‌ها به مشکلات کشورشان رسيدگي کنند.

"مهدي دواتگري" نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخير اردوغان (رئيس جمهور ترکيه) مبني بر اينکه "تروريست‌هاي ترکيه به ايران کوچ کنند"، گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره مبارزه با تروريست در جهان را اولويت سياسي خود قرار داده است بنابراين هيچ‌گاه اجازه ورود به عناصر تروريستي در کشور را نخواهد داد.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران همواره مخالف هرگونه اقدامات شرورانه و تروريستي در جهان به‌‌ويژه در منطقه بوده و اين اقدامات شرورانه را محکوم مي‌کند.

دواتگري با تاکيد بر اينکه دولت ترکيه بايد از دخالت در امور کشورهاي منطقه بپرهيزد، تصريح کرد: دولتمردان ترکيه به جاي انتقال مشکلاتشان به ساير کشور‌ها، به حل و بررسي مشکلات داخلي کشورشان رسيدگي کنند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: به دولتمردان ترکيه هشدار مي‌دهيم از انجام هر اقدام شرورانه و ضد حقوق بشري که امنيت کشورهاي منطقه را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد، خودداري کنند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار