عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: : القاعده يکي از دشمنان ايران بوده که تضاد منافع با اين کشور دارد که از زمان شکل‌گيري درصدد ضربه زدن به کشورمان است از اين‌رو مقابله با القاعده و اقداماتشان از برنامه‌هاي جدي ما است.

"عباس‌علي منصور آراني " نماينده آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي کانادا مبني بر ارتباط گروهک تروريستي القاعده با ايران و انگيزه ‌شرورانه ايران براي ورود به اين کشور گفت: با گذشت سه دهه از انقلاب اين مهم براي ساير کشورهاي جهان روشن شده که ايران در راستاي هم زيستي، همکاري و تعامل سازنده براي توسعه کشور، منطقه و جهان فعاليت مي‌کند.

وي در ادامه افزود: القاعده  يکي از دشمنان ايران است چراكه منافع اين گروهك تروريستي از زمان شکل‌گيري ضربه زدن به کشورمان است از اين‌رو مقابله با القاعده و اقداماتشان از برنامه‌هاي جدي ما است.

عضو کميسيون امنيت ملي در پايان خاطر نشان کرد: اين اقدام کانادا در مقابله با ايران تنها در راستاي ايجاد جنگ رواني است و راه به جايي نخواهد برد.

منصوري آراني در پايان خاطرنشان کرد: براي آنکه بتوانيم جهاني امن و به دور از توطئه تروريست‌ها بسازيم،‌ همه کشورها بايد حقوق انسا‌ن‌ها و حقوق بين‌الملل را رعايت کنند تا امنيت واقهي را در جهان را به ارمغان آوريم.

انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار