حمید شیخ محمدی گفت: دست عوامل برنامه ساز برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" باز است.

حمید شیخ محمدی مدیر رادیو ایران درخصوص خبرهایی مبنی بر توقف تولید برنامه "جمعه ایرانی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ازنظر ما هیچ مشکلی درخصوص پخش و ادامه همکاری با برنامه "جمعه ایرانی" وجود ندارد و هیچ گونه تصمیم و سیاستی مبنی بر توقف و نبود این برنامه اتخاذ نشده است.
وی درخصوص شورای نظارت ادامه داد: بحث نظارت از گذشته تا به امروز وجود داشته است و هیچ گونه تصمیم جدی و محدودیت خاصی برای "جمعه ایرانی" گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این که پس منظور سعید توکل از اعمال نظارت‌های جدید در برنامه چه بوده است، تصریح کرد: خود او باید توضیح دهد. علاوه بر این مجموعه "جمعه ایرانی" را یک نفر تولید نمی‌کند بلکه یک تیم 30 تا 40 نفری در این موضوع دخیل هستند و توسط افراد متعددی نوشته و اجرا می‌شود. همچنین درباره سیاست‌های رادیو نیز هیچ تغییری برای تولید و پخش این اثر رخ نداده است.
شیخ محمدی تصریح کرد: "جمعه ایرانی" مثل گذشته در چرخه تولید به کار خود ادامه می دهد و مانند دیگر برنامه ها روند تولید، نظارت و پخش را طی می کند.
وی ادامه داد: "جمعه ایرانی" با حضور هنرمندان بزرگ و دست اندرکاران متبحر کما فی السابق با همان سبک و سیاق همیشگی اش به روی آنتن می رود.
مدیر شبکه رادیو ایران با اشاره به نقدهای "جمعه ایرانی" اظهار داشت: دست عوامل "جمعه ایرانی" به نسبت به دیگر کارهای تولید به مراتب بازتر بوده و من خود مشکلی در این برنامه نمی بینم و جز شنوندگان این برنامه هستم و مشکلی را در راستای ادامه ساخت و تولید این برنامه مشاهده نمی کنم./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار