عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر سندی مبنی بر اینکه عربستان و دولت ریز قطر بخواهند اقداماتی بر ضد ایران به واسطه انتخابات انجام دهند پیدا شود، قدر مسلم بدانند که اقدام آنها توسط ملت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل،سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمایت عربستان،قطر و امارات از گروهک منافقین برای ایجاد ناآرامي در انتخابات ایران گفت: اینکه منافقین به عنوان مهره‌ای هرز و نجس از طرف افراد مختلف به کار گرفته شوند مسئله جدیدی نیست.
 
وی ادامه داد:‌ به کشورهایی مثل عربستان، قطر و امارات پیشنهاد می‌کنیم در مورد این مسئله تامل کنند که کشورهای بزرگتر از آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند و اگر آنها بخواهند اقدامي بر ضد ايران انجام دهند مطمئنا پشيمان خواهند شد.
 
حقیقت‌پور همچنین تصریح کرد: من به عنوان جزء کوچکی از ملت ایران اعلام می‌کنم اگر سندی مبنی بر اینکه عربستان و دولت ریز قطر بخواهند اقداماتی بر ضد ایران به واسطه انتخابات انجام دهند پیدا شود، قدر مسلم بدانند که اقدام آنها توسط ملت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.  
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: بنده به عنوان نایب رئیس این کمیسیون و یک نماینده مجلس اعلام می‌کنم که اگر ذره‌ای از حمایت و دخالت یک کشور در فتنه‌گری علیه ایران به دست آید، قطعا این کار را بی جواب نخواهیم گذاشت.

بنا بر گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان، سایت خبری الوعی‌نيوز عربستان با اعلام خبر حمایت عربستان، قطر و امارات از طرح سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس اعلام کرد که این حمایت به صورت مالی بوده و برای سال 2013 مبلغ 45 میلیون دلار است.

براساس این خبر، بخشی از این کمک مالی به گروهک تروریستی منافقین اختصاص خواهد یافت و این گروهک تروریستی وظیفه دارد که در صورت ایجاد شلوغی در ایران، همانند سال 88 با اقدامات تخریبی و تروریستی، فضای کشور را ملتهب کرده و باعث رادیکالیزه شدن اعتراضات و همچنین حرکت اغتشاش به سمت اقدامات مسلحانه و خشونت‌بار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار