يک کارشناس مسائل سياست خارجي گفت: شواهد زيادي موجود است که جمهوري آذربايجان آلت دست رژيم صهيونيستي قرار گرفته تا اهداف ضد ايراني اين رژيم جعلي را عملي كند.

غلام‌حسين خورشيدي درگفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تردد برخی از عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در جمهوری آذربایجان و همکاری علني اين كشور با شبکه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت:جمهوري آذر بايجان مركز فعاليت‌هاي تروريستي عليه ايران شده و شيمون پرز نيز به صراحت از همكاري مقامات جمهوري آذربايجان با رژيم اشغالگر قدس در جهت قرابت فيزيكي به خاك ايران و سهولت اقدامات خرابكانه عليه جمهوري اسلامي ايران است.

وي تصريح کرد: ايجاد بستر مناسب توسط غرب در آذربايجان براي دامن زدن به اختلافات فرهنگي و زباني ميان دو كشور جمهوري اسلامي ايران و آذربايجان از جمله موارد اقدامات خرابكانه عليه ايران است.

اين کارشناس مسايل سياست خارجي افزود: شواهد زيادي موجود است که آذربايجان مرکز توطئه عليه ايران شده و دولتمردان اين کشور به پشتيباني از غرب و صهيونيسم مي پردازند و جمهوري اسلامي ايران با اتخاذ تدابير لازم و هوشمندانه توطئه هاي غرب و هم پيمانانش را خنثي كند.

خورشيدي خاطر نشان كرد: جمهوري آذربايجان آلت دست رژيم صهيونيستي شده تا اقدامات ضد ايراني اين رژيم جعلي را عملي كند./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار