مقامات امنيتي رژيم صهيونيستي از ترکيه و شماري از کشورهاي عرب خليج فارس ديدار و با مقامات امنيتي اين کشورها گفتگو کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطين ؛ دوحه پايتخت قطر نخستين مقصد هيئت امنيتي اسرائيلي در سفر به کشورهاي عرب خليج فارس بوده است و اين هيئت از ترکيه به دوحه رفته بود.

هيئت اسرائيلي در سفر به ترکيه از چندين مرکز جاسوسي اسرائيل در اين کشور ديدار و با فرمانده اسکادران جنگنده هاي اسرائيلي مستقر در يکي از فرودگاههاي نظامي در ترکيه ديدار کرده است.اين منابع گفتند هيئت امنيتي اسرائيلي در سفر به برخي از کشورهاي عرب خليج فارس از برخي مواضع و اردوگاههايي که زير نظر مشاوران و نظاميان خارجي اداره مي شوند ديدار کرده است. 

اين منابع تأييد کردند هيئت امنيتي در سفر به کشورهاي عرب خليج فارس زمينه هاي سفر چند روز پيش « تمير بردو » رئيس سازمان جاسوسي خارجي اسرائيل ( موساد) را فراهم کرده بود تا وي به تعبير اين منابع به نگراني هاي کشورهاي عربي گوش کند و بگويد در نگراني هاي آنها سهيم است.سفر بردو به کشورهاي عرب خليج فارس در پي سفر وي به آمريکا و ديدار با مقامات امنيتي آمريکايي صورت گرفت.

اين منابع فاش کردند بردو در سفر به کشورهاي عرب خليج فارس به مقامات اين کشورها گفته است تل آويو نيز از طولاني شدن بحران سوريه و پيامدهاي آن بر امنيت منطقه نگران است.

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: امنیت ، صهیونیستی ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار