فرماندار شهرستان پردیس گفت : برای حل نهایی مشکل سینمای پردیس جلسه ای با حضور مسئولین سینما جام جم و شرکت عمران خواهیم داشت و ابعاد مختلف این مشکل را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را حل خواهیم کرد .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرستان پردیس ما توجه خاصی به مسائل فرهنگی داریم و تلاش می کنیم تا با احداث مکانهای فرهنگی مناسب بستر لازم را برای مردم در این شهرستان مهیا کنیم تا آنها بتوانند در این رابطه نیاز های خود را برطرف کنند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به وضعیت نا معلوم سینمای شهر پردیس تصریح کرد :سینمای جام جم شهر پردیس مدت زمان طولانی است که از روند تکمیل آن می گذرد و هنوز برای استفاده مردم به مرحله افتتاح نرسیده است ما این مورد را از طریق مدیر سینما جام جم و همچنین مسئولان شرکت عمران شهر پردیس پیگیر هستیم .

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد :هر کدام ازآقایانون پاسخی متفاوت به ما می دهند نامه ای از شرکت عمران به دست ما رسیده مبنی براینکه مشکل افتتاح سینمای پردیس به دلیل نبود پارکینگ برای این مکان فرهنگی است تا با افتتاح آن ما با مشکل ترافیک در میدان عدالت پردیس مواجه نشویم .

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد :ما برای حل نهایی مشکل سینمای پردیس جلسه ای با حضور مسئولین سینما جام جم و شرکت عمران خواهیم داشت و ابعاد مختلف این مشکل را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن را حل خواهیم کرد ./س


برچسب ها: سینما ، پردیس ، جام جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.