شهردار قم بیان داشت: اقداماتی که در شهر قم انجام می پذیرد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان فرمودند سیمای قم باید تغییر کند و ما هم توان خود را در جهت پیشبرد منویات ایشان به کار گرفتیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری هم به امور زیربنایی و هم به امور روبنایی توجه دارد؛ اذعان داشت: برخی از پروژه های روبنایی مجموعه مدیریت شهری مانند مبلمان شهری به چشم می آیند و در روح و روان شهروندان تاثیر بسزایی داشته است.
شهردار قم با بیان اینکه همه ساکنین قم شهروند قم هستند و ما به عنوان مدیریت شهری موظف هستیم به همه این عزیزان خدمات ارائه دهیم؛بیان داشت: اقداماتی که در شهر قم انجام می پذیرد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، ایشان فرمودند سیمای قم باید تغییر کند و ما هم توان خود را در جهت پیشبرد منویات ایشان به کار گرفتیم.
وی با اشاره به فرمایشات و تأکید مقام معظم رهبری در باب معماری اسلامی و ایرانی گفت: ما با راه‌اندازی پژوهشگاه مدیریت شهری و پژوهشکده معماری اسلامی و برگزاری اولین همایش ملی معماری-اسلامی در قم نسبت به آن اهتمام ورزیدیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.