مديركل راه و شهرسازي مازندران گفت : استفاده از پيمانكاران با تجربه و مجرب مي تواند در تسريع عمليات اجرايي پروژه هاي عمراني و همچنين مصرف بهينه از مصالح و امكانات موثر باشد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مهندس سيد علي اسد در نشست معاون وزير راه و شهرسازي با پيمانكاران صنعت ساختمان خواستار همدلي ، وحدت و تعامل مجموعه راه و شهرسازي و پيمانكاران استان شد و تصريح كرد : نظارت دقيق ، تقويت و ارتقاء كيفيت ساخت و سازها در مازندران حاصل همدلي و تعامل اين دو مجموعه است.
وي اضافه كرد: راه و شهرسازي مازندران در حال حاضر از پيمانكاران مجرب و توانمند بهره گرفته و در تلاش است با ايجاد بستري مناسب گام ارزنده اي در جهت اتمام پروژه هاي در دست اجرا ، بردارد.
مديركل راه و شهرسازي مازندران از پيمانكاران به عنوان بازوان توانمند اجرايي اين مجموعه ياد كرد و خاطر نشان ساخت: بايد تعهد انجام كار و تسريع در عمليات اجرايي پروژه ها از اولويت هاي كاري پيمانكاران باشد.  
مهندس اسد اظهار داشت : رعايت نكات اصولي در ساخت و سازها و بكار گيري مصالح با كيفيت از ضروريات صنعت ساختمان مي باشد.  
گفتني است در نشست مذكور رؤسا و نمايندگاني از انجمن صنفي انبوه سازان مازندران و انجمن شركتهاي ساختماني استان و پيمانكاران حضور داشتند و به ارائه مشكلات و موانع موجود در امر ساخت و ساز پرداختند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار