مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به معضل عدم ثبات مدیریتی در قم بر ترمیم خلأهای مدیریتی در این استان تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم؛آیت الله بوشهری و فریدون همتی سرپرست استانداری قم در خصوص جذب اعتبارات ملی برای برطرف کردن عقب ماندگی چند دهه‌ای استان قم به بحث وگفت وگو پرداختند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در این دیدار ویژگی‌های مذهبی قم، را یک اصل مهم شمرد و حوزه‌های علمیه را مورد توجه قرار داد و گفت: این ویژگی‌ها قم را به ام القرای جهان تشیع تبدیل کرده است.

بوشهری در ادامه با اشاره به معضل عدم ثبات مدیریتی در قم بر ترمیم خلاهای مدیریتی در این استان تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه بلندمدت به صورتی که مدیران جدید نیز ادامه کارهای مدیران قبلی را پیگیری کنند در این راستا راهگشا خواهد بود.

فریدون همتی سرپرست استانداری قم با بیان اهمیت اعتمادسازی و فراهم نمودن فضای مناسب سرمایه‌گذاری در استان گفت: باید شرایط جذب کارآفرینان در قم به گونه‌ای مساعد و مطلوب باشد که از سراسر ایران و حتی خارج از کشور، سرمایه گزاران با میل و رغبت جذب موقعیت ویژه استان قم شوند.

وی افزود:اين امر نيازمند ارائه ي ضمانت هاي لازم به سرمايه گذاران براي تسهيل در سرمايه گذاري است وشهرداري قم بايد بيش از پيش به روانسازي امور توجه داشته باشد.

مشاور عالی وزیر کشور با تأکید بر برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف در زمینه مسائل استان تصریح کرد: باید این برنامه را به عنوان پیوست برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهیم و محور حرکت همه نیروها را به سمت رشد و توسعه همه جانبه استان به حرکت درآوریم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.