حساسیت‌های "جلیل سامان‌" در این کار من را به یاد "حسن فتحی‌" و کار با او در سریال "زمانه‌" می انداخت.

"بهنام قربانی‌" بازیگر نقش "رضا"‌ در سریال "پروانه‌" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با تولید سریال "زمانه‌" من برای ایفای نقش در سریال "پروانه‌" انتخاب شدم و به دلیل تفاوت نقشم‌ با کارهای قبلی آن را پذیرفتم.
وی در خصوص نقش خود در این سریال اظهار داشت: نقش برجسته ای در این سریال ندارم اما همه‌ی شخصیت‌های این مجموعه به مانند باران در ارتباط با هم هستند "رضا‌" جزء سازمان منافقين خلق است که به عنوان فرد بالاتر از "امیر‌" بوده و به او تاکید می‌کند که حواسش به کارهایش باشد.
"قربانی‌" تصریح کرد:من چون با این نقش و گروهک‌های توده‌ای آشنایی نداشتم پذیرش و درک آن برایم سخت بود پس از خواندن فیلم‌نامه با مشورت کارگردان و تحقیقات در این زمینه خودم را به این شخصیت نزدیک کردم.
وی بیان کرد: بیننده شاید سخت با این شخصیت و داستان ارتباط برقرار کند چون از لحاظ تاریخی بسیار دور از زمان مخاطب است.
وی در خصوص کار با "جلیل سامان‌" عنوان کرد: حساسیت‌های "جلیل سامان‌" من را به یاد "حسن فتحی‌" در سریال "زمانه‌" می‌انداخت چرا که "سامان‌" هم حساسیت‌های و دلسوزی‌های خاص خود را داشت او کارگردانی است که به شکل مکانیکی عمل نمی‌کند و چون نویسنده بود به شخصیت‌پردازی و بازیگر بسیار دوست داشت.
وی درباره میزان استقبال مردم اظهار داشت: سریال "پروانه‌" به دلیل فضای کاملا سیاسی و کم‌رنگ بودن درام عاشقانه هم‌قشری را درگیر خود می کند ولی در نوع خود مخاطب را جذب خواهد کرد.
وی در پایان در خصوص روند کاری خود عنوان کرد: در سریال "نابرده رنج‌" کاری از "فریدون حسن‌پور" و سریال "خط ویژه‌" کاری از "عباس رنجبر‌" در نقش‌های اصلی به ایفای نقش خواهم پرداخت که هم اکنون هر دو در مرحله پیش تولید به سر می برند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار