اداره بازیافت منطقه 6، با هدف آشنایی شهروندان با انواع پسماند و چگونگی تفکیک پسماندهای خشک از پسماندهای تر از مبداء به بیش از 22 هزار شهروند آموزش داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهریار بستانی، رئیس اداره بازیافت منطقه از آموزش شهروندی پسماند زباله به بیش از 22 هزار شهروند خبر داد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی و حفاظت بهینه از محیط زیست طرح آموزش چهره به چهره با هدف آشنایی شهروندان با انواع پسماند و چگونگی تفکیک پسماندهای خشک از پسماندهای تر از مبداء  با آموزش واحدهای مسکونی به بیش از 11 هزار نفر، آموزش اداری بالغ بر چهار هزار و 500 نفر، آموزش تجاری و آموزشی حدود پنج هزار نفر، آموزش در ناحیه تقریبا پانصد نفر و آموزش متفرقه به هزار و 600 نفر طی سال گذشته انجام گرفت. 

رئیس اداره بازیافت منطقه در ادامه با تاکید بر دیگر اقدام های صورت گرفته خاطر نشان کرد: همزمان با آموزش، اقلامی شامل بروشور، سی دی آموزشی و کیسه زباله به همشهریان تحویل داد شد. در همین راستا بیش از 77690 کیلوگرم کیسه زباله، بالای 67 هزار بروشور و پکیج و بالغ بر  16 هزار مخزن توزیع و همچنین طی سال گذشته تناژ جمع آوری پسماند خشک به 13868 هزار تن رسید.  
 
وی در پایان افزود: اداره بازیافت منطقه به دو دستگاه کمپکتور سیار جهت استقرار در نقاطی از سطح منطقه که پسماند کارتن زیاد دارند، دستگاه چیپر برای کاهش حجم ارسال شاخه درخت و ضایعات چوبی به کهریزک و تولید چیپس برای مصرف کارگاه های تولیدی تجهیز شد./ز
برچسب ها: پسماند ، زباله ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار