تجربه نشان داده که به تیم دوم نمی توان اعتماد کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : در سال های گذشته نیز در چند مسابقه مهم و تورنمنت ترکیب اصلی تیم ملی اعزام نشد، و ترکیب دوم و جوانان چندان موفق نبودند.

محمدی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از اندازه کشورهای شرق و جنوب آسیا در رشته کشتی افزود: در مسابقات آسیایی هند شاهد بودیم که کشورهایی همچون کره جنوبی و هند بهتر از ایران کار کردند.

وی تصریح کرد: برای اینکه کشتی گیران جوان در این رقابتها خودی نشان دهند، از آنها انتظار بیشتری می رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره علل ناکامی کشتی گیران در چند مسابقه اخیر گفت : مشکلات مالی و مشخص نبودن مجمع و همچنین کمبود امکانات موجب ناکامی و سرخوردگی کشتی گیران در چند مسابقه اخیر شده است.

محمدی از اعزام تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان به رقابتهای آسیایی و جهانی خبر داد و افزود : تیم ملی کشتی اوایل مرداد به رقابتهای آسیایی مغلولستان و اواخر مرداد نیز به رقابتهای جهانی صربستان اعزام می شود.

وی تصریح کرد : در صورت مساعد بودن مالی فدراسیون و موافقت شورای برون مرزی پس از مسابقه انتخابی اواخر اردیبشهت برای آمادگی بیشتر کشتی گیران به تورنمنت ترکیه اعزام می کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران 12 و 13 اردیبهشت را زمان برگزاری مرحله پایانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان اعلام کرد و گفت : نفرات برتر انتخابی به رقابتهای آسیایی و جهانی اعزام می شوند./س


برچسب ها: تیم ، دوم ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.