نقش "برف پری‌" را دوست داشتم و بدون در نظرگیری‌ آنکه نقشی در این کار داشته‌ام، آب‌پری را دوست داشتم.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست عوامل سريال "آب پريا" در باشگاه خبرنگاران؛ "مرضيه برومند" در ادامه اين نشست با اشاره به فيلمنامه مجموعه تلويزيوني "آب پريا" اظهار داشت: "هنگامه مفید‌" کسی بود که نوشتن "آب‌پریا" را آغاز کرد و وقفه‌ای افتاد و بعد از آن "راضیه برومند و "گیتی مرتضوی‌" ادامه کار را شروع به نگارش کردند.



وی ادامه داد: "آب‌پریا" حاصل تجربه و تحقیق طولانی مدت است و حاصل تجربیات خودم که روی افسانه‌های ایرانی کار می‌کنم و قصد دارم که افسانه‌های دیگر ایرانی را نیز بسازم.
"برومند‌" افزود: در نوشتن دیالوگ‌ها خیلی دقت شد.
"مفید‌" اظهار داشت: نقش "برف پری‌" را دوست داشتم و بدون در نظرگیری‌ آنکه نقشی در این کار داشته‌ام، آب‌پری را دوست داشتم.
وی گفت: امیدوارم که فیلمنامه "آب‌پریا" چاپ شود چون به کار دانشجویان فیلمنامه‌نویس می خورد.
"ولدبیگی‌" گفت: اتفاق بدی که رخ داده تلویزیون شبیه رادیو شده اما ساختار "آب‌پریا" به لحاظ تصویر، و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، نیازمند 45 دقیقه از روز برای تماشای صرف این سریال است.
وی ادامه داد: در سریال "آب‌پریا" همه اقش‌ها صد‌در‌صد شخصیت‌پردازی شده بود.
"صدیق‌" تصریح کرد: زمانی که متن را می‌خواندیم، نکته‌ای که رعایت شده بود این که جمله‌ها مشخص بود که برای کدام شخصیت به نگارش در‌آمده است.
وی افزود: شخصا فکر می‌کنم که "راضیه‌ برومند‌" و "گیتی مرتضوی‌" خیلی تلاش زیادی برای نگارش "آب‌پریا" کشیدند چون من از اول در جریان این پروژه بودم.
"صدیق‌" اظهار داشت: "برومند‌" دقت زیادی روی متن‌ها داشتند هر وقت با "مرضیه برومند‌" کار می‌کنم یک دوره سربازی برای من است.
"جعفری‌" در خصوص علاقمندی به پذیرش دوباره ایفای نقش در سریال‌هایی همچون "آب‌پریا" گفت: اگر در محضر "مرضیه برومند‌" باشم حتما قبول می‌کنم ماجراهای کارگردان‌های خوب محدود است و کارگردان‌های دلسوزی که اشراف به کار داشته باشند کم ‌شده‌اند.
"ولد‌بیگی" افزود: یک سال و نیم سر کار "آب‌پریا" بودم و به نوعی سربازی بود و کل حواسمان باید به ایفای نقشمان‌ باشد.
"رشیدی‌" اظهار داشت: مدتی در تئاتر فعالیت داشتم ولی به هر حال همیشه دوست دارم که در پروژه تلویزیونی خوب حضور داشته باشم چون تلویزیون برد زیادی دارد .
وی ادامه داد: امیدواریم که در کارهای خوب، نقش‌های تاثیرگذار ایفا کنم./ص

برچسب ها: برومند ، مفید ، مرتضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.