عضو کميسيون اجتماعي مجلس گفت: ارائه برنامه‌هاي کانديداهاي انتخاباتي بايد به دور از جو تبليغاتي، هياهو و غوغاسازي صورت گيرد تا در فضايي توام با آرامش انتخاباتي حداکثري و پرشور برگزار کنيم.

"محمد اسماعيل سعيدي‌" نماينده مردم تبريز و آذرشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزديک شدن انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در کشور و ضرورت رعايت اصول اخلاقي در شکل توصيه‌هاي انتخاباتي، گفت: رعايت چارجوب‌ها و شاخص‌ها در انتخابات توسط کانديداها، جريان‌هاي حامي آن‌ها و هوادارانشان بايد جدي باشد.

وي در ادامه افزود: سياه نمايي و زير سوال بردن کارنامه عملکرد ديگر نامزدهاي انتخاباتي مغاير با اخلاق انتخاباتي است اين در حالي است که اين نامزدهاي انتخابات خود را بايد به ملت ايران ثابت کنند.

سعيدي با اشاره به تفاوت فضاي انتخاباتي برخي کشورهاي غربي با ايران، تصريح کرد: ارزش‌ها ومعيارهايي که در کشورمان طبق انتظار مردم، توکل و ايدئولوژي وجود دارد با فضاهاي انتخاباتي کشورهاي غربي متفاوت است بنابراين شايسته نيست در جامعه‌اي که مردم باورها و اعتقاداتشان بر پايه ارزش‌هاي دين "اسلام " است از طريق ابزارهاي گوناگون به دنبال مخدوش ساختن چهره رقبا نزد مردم باشند.

نماينده تبريز و آذرشهر با تاکيد بر اينکه کانديداهاي انتخاباتي بايد برنامه‌هاي خود را براي مردم روشن کنند، افزود: کانديداهاي انتخاباتي بايد برنامه‌هاي خود را مشخص و به افکار عمومي ارائه دهند تا مردم با شناخت بيشتري بتوانند انتخابي دقيق داشته و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عضو کميسيون اجتماعي در پايان خاطر نشان کرد: ارائه برنامه‌هاي کانديداهاي انتخاباتي بايد به دور از جو تبليغاتي، هياهو و غوغاسازي صورت گيرد تا در کشورمان در فضايي توام با آرامش، انتخاباتي حداکثري و پرشور برگزار کنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، کاندیدا ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار