فرماندار اردبیل گفت: نباید در صحنه تبلیغات انتخاباتی انصاف فدای احساسات شده و واقعیت‌ها نادیده گرفته شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر دیروز در جلسه هماهنگی تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری که با حضور شهردار اردبیل و شهرداران مناطق این شهر برگزار شد، افزود: تبلیغات انتخاباتی باید قانونی و منطقی باشد.

وی گفت: همه ما از عوامل اجرایی انتخابات تا کاندیداها باید به قوانین و مقررات انتخاباتی احترام بگذاریم و در طول انتخابات این قوانین را مد نظر قرار دهیم.

دبیر با تاکید بر بسترسازی و آماده‌سازی حداکثری تمام امکانات لازم برای تبلیغات صحیح، سالم و قانونی خاطر نشان کرد: باید با ایجاد زمینه‌های لازم و مکان‌های مناسب، کاندیداها بتوانند تبلیغات خود را در محل و مکان مشخص شده قانونی و بدون دغدغه انجام دهند.

وی با انتقاد از نحوه تبلیغات غیر صحیح، غیر اصولی و اخلاقی افزود: در این دوره از انتخابات با هنجارشکنانی که سبب سلب آرامش و آسایش از مردم شوند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار اردبیل در ادامه از فعالان مطبوعات و عرصه‌های فرهنگی خواست زمینه‌ها، بسترسازی و فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه تبلیغات صحیح را انجام داده و در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم اهتمام جدی داشته باشند/س 

برچسب ها: اردبیل ، تبلیغ ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.