شهردار ناحیه شهرداری منطقه 11 گفت: آموزش مهارت های روابط سالم توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو در خانه سلامتت قلمستان با حضور هفت نفر از شهروندان با هدف روابط بین فردی و گروهی در جامعه و خانواده برگزار شد.

 

فراقتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: همچنین دوره آموزشی با موضوع فنگ شويي با حضور شش نفر از شهروندان با هدف دفع انرژي هاي منفی از محل کار در خانه سلامت قلمستان توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات واحد سلامت ا داره اجتماعی و فرهنگی در خانه سلامت امیریه دوره آموزش با موضوع تحلیل رفتار متقابل با توضیح در خصوص شناخت رفتار بالغانه، والدانه و کودکانه و مرزبندی رفتار بوده است.

فراقتی تصریح کرد:‌ دوره آموزشی با موضوع بهداشت زنان با حضور 20 نفر از اعضای کانون مادر، کودک و سالمندان با صحبت در خصوص روشهای هورمونی و جلوگیری از بارداری توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی در خانه سلامت امیریه برگزار شد.

*آموزش فرزند پروری در خانه سلامت امیریه

در ادامه شهردار ناحیه دو شهرداری منطقه 11 اظهار کرد: دوره آموزشی فرزند پروری در خانه سلامت امیریه توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی با هدف آشنایی با راههای گوناگون تربیت تشکیل شد.

فراقتي افزود: همچنین دوره آموزشی با موضوع رویکرد رفتار و روابط سالم با حضور 20 نفر از اعضای کانون مادر کودک و سالمندان با هدف آشنایی با مهارتهای گوش کردن و شنیدن و تفاوت شنیدن و گوش دادن و مهارت های توجه در خانه سلامت امیریه برگزار شد.

وی بیان کرد: شهروندان ناحیه دو با حقوق زندگی با حضور 20 نفر از اعضای کانون مادر، کودک و سالمندان در خانه سلامت منیریه توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی باهدف آشنایی شهروندان با شاداب زیستن و اندیشیدن به نکات مثبت و ایستادن مقابل آیینه و دیدن نکات مثبت خود و مغلوب نشدن آشنا شدند.

فراقتی خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی رویکرد رفتار برای 17 نفر از شهروندان ناحیه دو، با هدف شناخت موانع ارتباطی شامل انتقاد، دستور، تهدید و سوال نامناسب در خانه سلامت منیریه توسط واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

*دوره آموزش بازیافت در خانه سلامت منیریه

همچنین شهردار ناحیه دو تصریح کرد: دوره آموزش بازیافت با هدف شناخت آلودگی های زیست محیطی در خانه سلامت منیریه توسط اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو سلامت منیریه برگزار شد.

فراقتی در ادامه افزود: دوره آموزشی بازیافت با حضور 19 نفر از اعضای کانون مادر، کودک و سالمندان با هدف آشنایی با زباله ها، بازیاف آن و آلودگی های ناشی از زباله در محیط زیست در بیمارها تشکیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین دوره آموزشی با موضوع طرح دوام با حضور 38 نفر از شهروندان با هدف آشنایی با برخورد صحیح با بیمار مبتلا به صرع به صورت عملی در خانه سلامت امیریه برگزار شد.

ظرقتی اظهار کرد: از دیگر اقدامات واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی برگزار دوره آموزش با موضوع بهداشت روان در خانه سلامت منیریه با حضور 20نفر از شهروندان با هدف داشتن سلامت روان بوده است.

شهردار ناحیه دو خانه نشان کرد: همچنین دوره آموزشی با موضوع طرح دوام با حضور 38 نفر از شهروندان ناحیه دو در خانه سلامت منیریه با هدف آموزش یادگیری تست فشار خون و قند خون به صورت عملی برگزار شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار