مديركل آموزش و پرورش استان قزوين گفت: امروز آموزش و پرورش با سند تحول بنيادين و نقشه جامع فرآيند ياددهي و يادگيري زيرساخت‌هاي لازم براي يك حركت تحولي را در دست دارد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش  ،  جعفر حبيبي در دومين همايش استاني شاهنامه‌خواني هويت ملي ـ اسلامي كه امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگيان استان قزوين برگزار شد، اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش توانسته نقشه راهي براي خود پيدا كند و آن هم سند تحول بنيادين است.
وي افزود: سند تحول بنيادين نقشه راه آموزش و پرورش و به تعبيري مي‌توان گفت قانون اساسي حركت آموزش و پرورش را تشكيل مي‌دهد و امروز هر اقدام و حركتي كه در آموزش و پرورش انجام مي‌شود، بايد مبتني بر اين سند تحول باشد.
اين مسئول عنوان كرد: نقشه جامع فرآيند يادگيري و ياددهي نيز در هفته جاري رونمايي شده كه اين نيز يكي از سندهاي معتبر در محتواي آموزشي ما را تشكيل مي‌دهد.
مديركل آموزش و پرورش استان قزوين اضافه كرد: هم در سند تحول بنيادين و هم در سند برنامه درسي ملي توجه زيادي به هويت اسلامي و ايراني شده و تأكيد زيادي نيز در خصوص تقويت هويت ديني و ملي كودكان  نوجوانان شده است./ف
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار