مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، گفت: به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.

به گزارش گروه  وزرشی باشگاه خبرنگاران ،  علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  ضمن قدر دانی از هوادران و دلجویی از رسانه ها  درباره ماندن یا نماندن قلعه نویی در تیمش گفت : تا روزی که من هستم و کار می‌کنم ،  برنامه‌هایم را دنبال خواهم کرد. انتخاب سرمربی در اختیار هیئت ‌مدیره نیست و  بر عهده مدیرعامل است، آنهایی که شایعه پراکنی می کنند  وقت خود را تلف نکنند ، لازم باشد با هر کسی بخواهم برای سرمربیگری صحبت می کنم .
 
وی  با اشاره به اینکه قراردادش با قلعه‌نویی دو ساله بوده است افزود :در این شرایط   باید بودجه بیاوریم . برنامه زیاد است. نیاز به بودجه داریم . روزنامه ها باید سریع خبری را منتشر کنند اما خبری که راست باشد . اخبار ضد و نقیض فقط اعتماد را از بین می برد . پس مراقب باشند .

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، گفت: به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.

وی  درباره شکایت باشگاه الهلال نسبت به میزبانی ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: این مسئله ، موضوع تازه‌ای نیست . ما بیشتر از حد معمول از این تیم پذیرایی کردیم، در صورتی که  الهلال مایل بود هزینه های اقامت را خود به عهده بگیرد .

وی درباره بازگشت تیموریان به استقلال تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آندو بیایید.  زیرا اگر او به استقلال بیاید واقعاً این تیم در آسیا قدرتمند خواهد شد.
برچسب ها: استقلال ، لیگ ، الریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار