مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس همدان با اشاره به برگزاري جشنواره خيران مدرسه‌ساز در چهارم ارديبهشت‌ماه جاري گفت: از شركت 582 خير مدرسه‌ساز در اين جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش ،   ابراهيم اميني‌فرد گفت : هر ساله جشنواره خيرين مدرسه‌ساز در استان‌ها برگزار مي‌شود كه اين تداوم برگزاري جشنواره منجر به فرهنگ‌سازي در يك امر خداپسندانه شده و مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است.  
وي با بيان اينكه خيرين مدرسه‌ساز بازوي توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه‌سازي هستند عنوان كرد: بسياري از افراد از جمله خيرين مدرسه‌ساز با مشاركت در امر آموزش توانستند نقش مهمي را در باسواد كردن فرزندان اين مرز و بوم ايفا كنند.
اميني فرد ادامه داد: امسال در تالار معلم همدان ميزبان 582 خير مدرسه‌ساز در استان همدان هستيم كه اميدواريم برگ زرين ديگري در تاريخ مدرسه‌سازي استان همدان رقم بخورد.
 وي با اشاره به تحقق 52 درصدي وعده‌هاي خيران مدرسه‌ساز در استان همدان يادآور شد: در سال گذشته از 7.5 ميليارد تومان وعده داده شده خيران تاكنون 3 ميليارد و 890 ميليون تومان محقق شده است.
 اميني‌فرد در پايان سخنانش گفت: خيران مدرسه‌ساز علاوه بر امر مدرسه‌سازي در مدارس استان نيز به عنوان هيئت امنا فعاليت دارند كه دانش‌آموزان بي‌بضاعت را حمايت مالي مي‌كنند./ف
برچسب ها: شرکت ، خیر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار