تعداد 50 اثر که به دبیرخانه بخش پویانمایی جشنواره خلیج فارس در استان اردبیل ارسال شده تا روز هشتم اردیبهشت توسط هیات داورانی متشکل از انیماتورهای شاخص کشور مورد قضاوت قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری خلیج فارس، مراسم اختتامیه بخش پویانمایی و انیمیشن جشنواره که در استان اردبیل و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در حال برگزاری است، روز هشتم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری فدک شهر اردبیل برگزار می شود.
مهلت ارسال آثار برای شرکت در این بخش سی و یکم فروردین ماه بوده که تا کنون 45 اثر به دبیرخانه رسیده است اما بر اساس ثبت نام تلفنی که از شرکت کنندگان به دلیل احتمال تاخیر در رسیدن آثار توسط پست انجام شده بود، پیش بینی می شود این تعداد به 50 اثر افزایش یابد.
مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور تعدادی از مدیران استان و شرکت کنندگان در جشنواره برگزار خواهد شد و لوح سپاس ، تندیس جشنواره و هدیه ای به بهترین فیلم ، بهترین کارگردان ، بهترین فیلمنامه ، بهترین تصویرسازی ، بهترین تدوین و صداگذاری ، بهترین انیماتور و یک جایزه ویژه هیات داوران به  اثر برگزیده هیات داوران اهدا خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار