بر اساس آمار و اطلاعات رسيده از استان هاي برگزار كننده بخش هاي موضوعي اين جشنواره، پيش بيني مي شود بيش از بيست و پنج هزار اثر در حوزه هاي مختلف فرهنگي و هنري در سراسر كشور دريافت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد اطلاع رساني سومين جشنواره بين المللي فرهنگي –  هنري خليج فارس، بر اساس آمار و اطلاعات رسيده از استان هاي برگزاركننده بخش هاي موضوعي اين جشنواره، پيش بيني مي شود تا پايان مهلت مقرر براي دريافت آثار، بيش از بيست و پنج هزار اثر با موضوعيت خليج فارس و در شاخه هاي گوناگون عرصه فرهنگ و هنر از سراسر كشور، به دبيرخانه هاي اين جشنواره ارسال شود.
آثار ارسال شده از سراسر كشور به هر بخش، توسط دبيرخانه جشنواره در استان برگزار كننده آن بخش به صورت مجزا مورد بازبيني و داوري قرار مي‌گيرد و برگزيدگان هر بخش در مراسم اختتاميه در بندرعباس حضور خواهند داشت و جوايز خود را دريافت خواهند كرد.
بخشي از مراسم اختتاميه نيز در قالب جشن‌هاي بزرگ مردمي است كه صبح روز نهم ارديبهشت ماه در جزاير مختلف خليج فارس و در نهايت بعد از ظهر همان روز در بندرعباس برگزار مي‌شود.
همچنين داوري كتاب سال خليج فارس كه در چهار بخش تاليف، ترجمه، پژوهش و پايان‌نامه بوده است نيز در روز هشتم ارديبهشت ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد و برگزيدگان اين بخش نيز تعیين و مورد تجليل و قدرداني قرار خواهند گرفت.
جوايز اين  جشنواره شامل تنديس جشنواره و مبلغي به عنوان جايزه نقدي است كه در هر يك از جشنواره هاي موضوعي ذكر شده متفاوت بوده و به فراخور حوزه مربوطه تعيين شده است. اين جوايز به سه اثر برتر در هر بخش تعلق خواهد گرفت./ي2
برچسب ها: جشنواره ، هنری ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار