فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی موجب افزایش اقتدار ایران اسلامی در دنیا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سردار صدیقی در مراسم گرامیداشت شهدای فرهنگی اراک افزود: مردم ایران اسلامی در 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره حماسه خلق کرده اند که این موضوع در سال جاری با عظمت بیشتری بروز خواهد کرد.
وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان نیز در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های دفاع از ولایت فقیه پرونده درخشانی دارند که امسال صفحه ای ارزشمند به کارنامه آنان افزوده خواهد شد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید برلزوم دشمن شناسی و زمان شناسی دانش آموزان گفت: حضور در حلقه های صالحین نسل جوان را با توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان بیش از پیش آشنا می کند.
سردار صدیقی، انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان ثابت خواهند کرد که بر اصول، آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی پایبند هستند.
وی، ولایتمداری را مهم ترین پیام شهدا عنوان کرد و ادامه داد: مردم با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی راه و خط شهیدان را ادامه داده و این مهم را با خلق حماسه های باشکوه در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری به منصه ظهور خواهند رساند./س

برچسب ها: تحقق ، حماسه ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.