روز دوم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از امروز آغاز شد که در اولین دیدار تیم قطر به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که از صبح امروز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه وارد روز دوم خود شد، با بازی تیم های الریان قطر و منتخب ازبکستان استارت خورد و در آن تیم قطری اولین پیروزی خود در این مسابقات را با نتیجه 3 بر صفر به دست آورد.

در این بازی که از گروه B مسابقات انجام شد تیم قطر در سه ست پیاپی و با امتیاز های 26-24، 25-12 و 25-18 بر حریف خود غلبه کرد تا علاوه بر کسب اولین پیروزی خود دراین بازیها، دومین شکست را هم به ازبک ها تحمیل کند. به این ترتیب نماینده ازبکستان با کسب دومین شکست در دور مقدماتی، در رده سوم گروه B قرار گرفت.

حسین حمید از مالدیو به عنوان داور اول و سودرسان پارت نای از هند به عنوان داور دوم در این مسابقه قضاوت کردند.
 
نتایج کلی این مسابقه به شرح زیر است:
قطر 3 – صفر ازبکستان
(26-24، 25-12، 25-18)
 
**سرمربی الریان قطر: بازیهای آینده مهم تر هستند
 
سرمربی تیم الریان قطر بعد از کسب اولین پیروزی در رقابتهای باشگاه های آُسیا گفت: امروز اولین بازی خود را انجام دادیم و باید بگویم بازیهای بعدی برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یوبو تراویسا که امروز در اولین مسابقه تیم ازبکستان را از پیش رو برداشت در مورد این بازی گفت: برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امروز هم تیم ما بازی خوبی را نمایش داد.

وی افزود: بازیکنان در روزهای بعد و بازیهای آینده بهتر عمل می کنند و برای ما مهم این است که خوب بازی کنیم. در بازی امروز مقابل ازبکستان هم در ست اول ریلکس بودیم و فقط می خواستیم بازی را تمام کنیم اما در ست دوم تمرکز بازیکنان از دست رفت اما خوشبختانه با بازی برگشتیم. در این تورنمنت پیروزی خیلی مهم است و به خصوص برای ما که بازی پنجم اهمیت بیشتری دارد.

عثمان عجم کاپیتان تیم قطر هم در مورد این بازی گفت: هفته قبل در قطر آخرین کمپ خود را پشت سر گذاشتیم و می دانیم بازیهای سختی را خواهیم داشت و به همین دلیل با آمادگی وارد میدان شدیم. در بازی اول دو بازیکن اصلی مان را دراختیار نداشتیم اما تاثیری در روند بازی نداشت.

وی افزود: فیلم بازی عراق و ازبکستان را دیده بودیم و توانستیم مقابل ازبک ها خوب عمل کنیم. به هر جال فردا با عراق بازی داریم و آنها هم همانند ما بازی را پیروز شدند اما ما با اعتماد به نفس بیشتری به میدان می رویم.
 
**یرموف: ازبکستان ضعیف عمل کرد
 
بازیکن شماره 6 ازبکستان که به نمایندگی از کادر فنی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کرد در مورد دومین شکست در باشگاه های آُسیا گفت: قطر تیم خوبی بود و ما بسیار ضعیف کار کردیم.

ماکسیم یرموف اسپکر تیم ازبکستان بعد از بازی مقابل قطر گفت: قطر تیم خوب و قدرتمندی بود که توانست ما را شکست دهد. امروز دومین باخت خود را به دست آوردیم چون تیم ما ضعیف عمل کرد.

لازم به ذکر است سرمربی و کاپیتان تیم منتخب ازبکستان همچون روز گذشته در نشست خبری حاضر نشدند./زر
برچسب ها: قطر ، ازبکستان ، والیبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار