معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 5 از برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی همزمان با روز زمین پاک در غرب تهران خبر داد.

مرتضی آدینه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی اداره بازیافت منطقه مراسم بازدید 2 هزار دانش آموز فعال در عرصه بازیافت از باغ موزه و برج میلاد همراه با برگزاری نمایشگاه دوریختنی ها و اجرای نمایش عروسکی برگزار می شود.

وی با اشاره به توزیع 3 هزار کیسه قابل بازیافت در میادین میوه و تره بار افزود: یکی از بزرگ ترین معضلات زیست محیطی در جهان امروز زباله های پلاستیکی است که به علت قابلیت های فراوان و قیمت ارزان به شکل های مختلف مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد که همواره آثار تخریبی زیست محیطی را موجب می شود.

وی اظهار داشت: آموزش های گروهی، اجرای نمایش خیابانی ، توزیع بروشور و ارسال پیامک های مرتبط از جمله برنامه هایی است که همزمان با روز زمین پاک در اماکن پرتردد این منطقه انجام می شود.

وی تصریح کرد: توزیع کتاب با موضوع محیط زیست و همچنین انجام تبلیغات محیطی با موضوع حفظ زمین پاک را از دیگر اقدامات برشمرد.

آدینه خاطر نشان کرد: با هدف آگاه سازی و جلب افکار عمومی برای جلوگیری از آلوده ساختن زمین درج پیام های شهروندان با عنوان روز زمین پاک توسط شهرداران مدرسه، برگزاری مسابقه نقاشی در خانه های اسباب بازی سرای محلات و اماکن فرهنگی و عمومی از دیگر برنامه های اجرایی در این روز است./ز
برچسب ها: تور ، تفریحی ، پایتخت ، آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار