مسابقات فرمول یک در بحرین در حالی به پایان رسید که معترضان ضد دولت تلاش کردند با درگیری با پلیس این کشور مانع برگزاری این رویداد جنجال برانگیز شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی ; نیروهای امنیتی بحرین به مناطق محل تجمع فعالان طرفدار اصلاحات، حمله و اکثر تظاهرات مخالفان را سرکوب کردند.

تظاهرکنندگان از مسابقات فرمول یک برای جلب توجه به نقضهای حقوق بشر در بحرین استفاده کردند و خواستار فشار بین المللی بیشتر بر خاندان حاکم این کشور شدند.سعید الشهابی از جنبش آزادی بحرین گفت این پادشاهی تلاش می کند توجه ها را از میزان ناآرامی در این کشور منحرف کند.

الشهابی افزود: «وضع بسیار تنش آلود است. صدها مامور پلیس در سراسر کشور مستقر شده اند. مدارس محاصره شده اند. بیش از دویست نفر در چند روز گذشته بازداشت شده اند. در حقیقت بحرین به هیچ وجه آرام نیست. این کشور در وضع آشوب است و مردم در خصوص همه چیز عصبانی هستند. رهبران مخالفان در زندان هستند. آنها می گویند امروز بحرین خیلی بهتر از آفریقای جنوبی در دهه هفتاد و هشتاد (میلادی) وقتی که از لحاظ مسابقات تحریم شد ، نیست».


                                   
                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   

برچسب ها: مسابقات ، بحرین ، خشونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار